دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به فرازهایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سنندج درباره ویژگی‌های نامزد اصلح یادآور شد: شعار محوری حضرت امام (ره) نیز همیشه این بود که ما باید خدمتگزار مردم باشیم و خودمان را حاکم و مسلط بر مردم ندانیم و بدانیم که ولی نعمت ما مردم هستند.
محمدرضا باهنر اضافه کرد: بنابراین رئیس جمهوری باید درد مردم را خوب بفهمد و عالم به حساسیت‌های آنها باشد و هم درگفتار و کردارش صادق باشد. یعنی اگر شعاری را مطرح می‌کند مردم بتوانند مطمئن باشند که بعد از پیروزی در انتخابات آن شعارها را محقق می‌کند، اما مهم‌تر از اینها این است که وی در عمل توانایی به کرسی نشاندن شعارهای خود را داشته باشد.
عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره ضرورت رعایت انصاف از سوی کاندیداها گفت: بنده سخن مقام معظم رهبری را اینطور تفسیر می‌کنم که کاندیداها هم باید اخلاق پیروزی را داشته باشند و هم اخلاق شکست را.
وی افزود: کاندیداها باید اگر پیروز شدند مطمئن باشند که این قدرت همیشگی نیست و دوره 4 ساله خیلی زود تمام می‌شود و هم اگر شکست خوردند و رآی نیاوردند بدانند که دنیا به آخر نرسیده است.
نائب رئیس مجلس تأکید کرد: ما در انتخابات باید یادمان باشد که در یک نظام اسلامی مشغول رقابت هستیم و فضا باید به‌گونه‌ای باشد که رقابت انتخاباتی بعد از انتخابات به رفاقت انتخاباتی تبدیل شود. کاندیداها باید طوری رفتار کنند که بعد از انتخابات روی دیدن یکدیگر را داشته باشند و حرف‌های غیر منصفانه‌ای را نه علیه نظام و نه علیه یکدیگر مطرح نکنند چون این به سود خودشان نیست.

با اندکی اصلاحات

منبع:ایرنا


چهارشنبه بیست و سوم 2 1388
X